11.04.11

Якщо хочеш здоров'я мати, треба знати як про нього дбати

Спільно з творчою групою вчителів кафедри початкових класів, до березневої міської виставки "Творчі сходинки педагогів Луцька - 2011", створено "Методичні рекомендації до програмового педагогічного засобу "Якщо хочеш здоров'я мати, треба знати як про нього дбати".
ППЗ містить тести для перевірки рівня сформованості у молодших школярів основних життєвих навичок щодо здорового способу життя та безпечної поведінки, а також тут зібрані різноманітні фізкультхвилинки. Учні, пройшовши тестування, отримають відповідну кількість балів, що свідчить про їхній рівень знань.
Усього на диску та в друкованій збірці - сім тестів. Теми:
  • 3 клас. Безпека безпека вдома, в школі, безпека пішоходів і пасажирів;
  • 3 клас. Безпека там, де ти живеш, природні лиха, безпечний відпочинок;
  • 3 клас. Здоровий спосіб життя;
  • 3 клас. Людина та її здоров’я;
  • 3 клас. Цінуй життя і здоров’я ;
  • 4 клас. Психічна і духовна складові здоров’я.
  • 4 клас. Соціальна складова здоров’я.    

Немає коментарів:

Дописати коментар