12.04.11

День космонавтики

Ранок 12 квітня я розпочала з чотирьох уроків із учнями 3(7) класів. Виявляється, обізнаність дітей в галузі дослідження космосу є досить поганою.
Для моїх батьків політ першої людини у космос - це подія їхньої особистої історії, звісно, в контексті історії усього людства. Для мене освоєння космосу і далеких планет - дитяча мрія.
Пам'ятаю, мені здавалося, що коли я стану бабусею, до своїх внуків я літатиму на інші планети... Розвиток космічних досліджень не виправдав моїх сподівань :) хоча до "бабусі" мені ще далеко.
Але виявилося, що учнівські знання обмежуються фактом "Перший космонавт - Юрій Гагарін". І все. Жодних деталей. А колись діти напам'ять знали прізвища та імена перших 50-х космонавтів.
На мою думку, причини такої ситуації в постійній зайнятості батьків, в тому, що вони вважають, що школа має навчити всьому, ну і звісно класні керівники могли б теж дещо попрацювати в цьому напрямку.
Тому, кожен із чотирьох уроків у вівторок, 12 квітня, я розпочала із невеликої історії опанування космосу, доступно пояснила співпрацю космонавтики та інформаційних технологій. Діти слухали із захопленням. А потім так само захоплено виконували завдання: знайти в Інтернет (саме цю тему ми зараз вивчаємо із семикласниками) інформацію космічної тематики та вислати мені її у вигляді вкладеного файлу на електронну пошту.
Торік у цей день із шестикласниками ми вивчали тему "Робота з текстом у CorelDraw". Учням був запропонований текстовий файл з інформацією про першого космонавта, про українців у космосі, про тварин-космонавтів і т.д. А також кілька векторних малюнків космічної тематики. Завдання - створити яскраву публікацію у CorelDraw із використанням запропонованих матеріалів. Ось приклад таких колажів:

Немає коментарів:

Дописати коментар