Об'єкти та події
Практична робота:
Домашнє завдання:
1. Підготувати усні відповіді на запитання:
2. ПИСЬМОВО:
3.
Домашнє завдання:
1. Підготувати усні відповіді на запитання:
- Як управляти виконанням програми в середовищі Скретч?
- Коли в середовищі Скретч доцільно використовувати вбудований графічний редактор? Назви три причини.
- Які об’єкти можна використовувати в проекті? Чи можуть об’єкти не бути пов’язаними з жодною подією на сцені?
- Які команди слід використати при складанні програми, щоб її виконавець переміщувався по сцені вгору-вниз?
- У яку групу об’єднано команди, з яких можна скласти програму відтворення музичного уривку?
- Які дії слід виконати, щоб виконавець змінював свій зовнішній вигляд під час виконання програми в середовищі Скретч?
- Чи можна вважати, що команди із групи Олівець складають систему команд виконавця алгоритмів малювання в середовищі Скретч?
2. ПИСЬМОВО:
3.
Немає коментарів:
Дописати коментар