24.09.14

6 клас. Урок №4

Об'єкти та події


Практична робота:
Домашнє завдання:
1. Підготувати усні відповіді на запитання:
  • Як управляти виконанням програми в середовищі Скретч?
  • Коли в середовищі Скретч доцільно використовувати вбудований графічний редактор? Назви три причини.
  • Які об’єкти можна використовувати в проекті? Чи можуть об’єкти не бути пов’язаними з жодною подією на сцені?
  • Які команди слід використати при складанні програми, щоб її виконавець переміщувався по сцені вгору-вниз?
  • У яку групу об’єднано команди, з яких можна скласти програму відтворення музичного уривку?
  • Які дії слід виконати, щоб виконавець змінював свій зовнішній вигляд під час виконання програми в середовищі Скретч?
  • Чи можна вважати, що команди із групи Олівець складають систему команд виконавця алгоритмів малювання в середовищі Скретч?

2. ПИСЬМОВО:
3. 

Немає коментарів:

Дописати коментар