12.09.14

5 клас. Урок №2

Інформаційні процеси.



Робота в парах:
По черзі називайте пристрої, які можна використати для одного з інформаційних процесів. Один називає пристрій, у відповідь інший називає інформаційний процес. Потім міняйтеся ролями. Наприклад:
  • калькулятор – опрацювання;
  • диктофон – збереження.

Ребус: 

Домашнє завдання:
УСНО:

  1. Які інформаційні процеси ти спостерігаєш удома, у школі, у природі? Наведи приклади.
  2. Як людина може отримувати повідомлення? Наведи приклади.
  3. Чому людина не завжди може отримати повідомлення про деякі предмети та явища своїми органами чуття?
  4. Обґрунтуй, чому люди зберігають повідомлення. Що для збереження повідомлень використовувала стародавня людина, а що – сучасно?
  5. Якими словами можна замінити термін «опрацювання повідомлень»?
  6. Які пристрої використовує людина для передавання повідомлень? Якими з них користуєшся ти та члени твоєї сім’ї?
  7. Як людина здійснює пошук потрібних відомостей? Що може забезпечити успішний пошук? Наведи приклади.

ПИСЬМОВО:

Немає коментарів:

Дописати коментар