Інформаційні процеси.
Робота в парах:
Ребус:
Домашнє завдання:
УСНО:
ПИСЬМОВО:
Робота в парах:
По
черзі називайте пристрої, які можна використати для одного з інформаційних
процесів. Один називає пристрій, у відповідь інший називає інформаційний
процес. Потім міняйтеся ролями. Наприклад:
- калькулятор – опрацювання;
- диктофон – збереження.
Ребус:
Домашнє завдання:
УСНО:
- Які інформаційні процеси ти спостерігаєш удома, у школі, у природі? Наведи приклади.
- Як людина може отримувати повідомлення? Наведи приклади.
- Чому людина не завжди може отримати повідомлення про деякі предмети та явища своїми органами чуття?
- Обґрунтуй, чому люди зберігають повідомлення. Що для збереження повідомлень використовувала стародавня людина, а що – сучасно?
- Якими словами можна замінити термін «опрацювання повідомлень»?
- Які пристрої використовує людина для передавання повідомлень? Якими з них користуєшся ти та члени твоєї сім’ї?
- Як людина здійснює пошук потрібних відомостей? Що може забезпечити успішний пошук? Наведи приклади.
ПИСЬМОВО:
Немає коментарів:
Дописати коментар