09.05.11

Мультфільм на замовлення. Частина 2.

Де вам траплялися такі картинки? Як вони називаються? Чи помічали ви, яке розширення імені файлів таких картинок?



GIF (з англ. Graphics Interchange Format) — 8-бітний растровий графічний формат. Формат було розроблено компанією CompuServe у 1987 році, і з того часу набув широкої популярності у всесвітній павутинi завдяки своїй відносній простоті та мобільності. Одними із головних особливостей формату є підтримка анімації та прозорості.

На сьогоднішньому уроці ми продовжимо роботу над нашим "Мультфільмом на замовлення". Намалюємо кадр із українського мультиплікаційного фільму "Капітошка", і ті, кому гарно вдасться справитися із завданням, зможуть створити свій перший анімований малюнок.
Бажаю успіху!

Трошки історії
Анімація - це вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом зйомки послідовних фаз руху намальованих об'єктів. Ці твори називають анімаційними або мультиплікаційними фільмами. Перші мальовані фільми були випущені в 1908 у Франції. Перші мультфільми в Україні з'явилися у 1927 році.
Види анімації:

  • Графічна (мальована) анімація — класичний вид анімації, де об'єкти малюються вручну.
  • Об'ємна (матеріальна) анімація — об'єкти матеріального світу (лялька, пластилін тощо).
  • Комп'ютерна анімація — об'єкти створюються з допомогою комп'ютерних засобів.

Види технологій:


  • Покадрова технологія — це технологія за якою кожен кадр малюється окремо. Найбільш складна й часотривала, вимагає високої майстерності та досвіду. Проте ця технологія дозволяє здійснити практично будь-які зміни об'єкта, реалізувати найвибагливіші задуми.
  • Технологія «Ключових кадрів» — полягає в тому, що створюються не всі кадри, а лише «ключові», між ними «проміжні кадри» малюються автоматично.
  • Технологія «Захоплення руху» — відносно молода технологія, де об'єкти рухаються або змінюють форму внаслідок аналогічних дій реальними істотами або неживих об'єктів, до яких прикріпленні датчики, що фіксуються в просторі та передають дані до комп'ютера. Ця технологія допомагає схопити найбільш складні реалістичні рухи.

Немає коментарів:

Дописати коментар